Produkttips- Kerastase Reflection

Nu ska jag börja med att tipsa om olika produkter som är bra för ditt hår, som tar hand om ditt hår på bästa sätt.Schampon som går att köpa på vanliga mataffärer sliter mer på håret än vad de gör nytta då de är utblandade med vatten.

Idag ska jag tipsa er om en produkt från Kerastase. Nämligen deras reflectionserie. Schampo, balsam och en vårdande creme. Reflectionserien är till för färgat, slingat och skadat hår och skyddar färgen på bästa sätt. Finns tre olika sorter, och de heter Bain Miroir 1, 2 och så Bain chroma riche som det sista heter.

Bain Miroir 1 och 2 skiljer sig inte mer än att just nummer 2 är till för kraftiga, tjocka hår och nummer 1  är till för fina till normala hår. Den sista som heter Bain chroma riche är till för hår som är slingat, blekt och skadat hår, poröst hår som utsatts för mycket slitningar.

Dessa schampon gör hårstråets yta jämn och framhäver hårets och färgens glans! För bästa resultat använder du dessutom balsam och en vårdande creme, inpackning i samma serie.

Jag rekommenderar verkligen dessa. Nu har jag provat dessa som kund, inte frisör och jag är faktiskt helt såld på dem här. Håret känns renare mycket längre och glansen är otrolig. Lätt att schamponera, du behöver jättelite schampo, inte ens en enkronas storlek.
Priserna på dom här ligger kring 209 kr och säljs hos frisörer. Bland annat på salongen jag kommer jobba på. Så passa på :)


Kommentarer
Postat av: missbui giving love ♥

märket är braa :D

2009-02-17 @ 19:30:32
URL: http://missbui.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0