Myspys i stockholm

Idag har jag haft en supermysig dag på stan med Therese. Kikat i affärer och gud H&M divided ha rsååå mycket fint just nu så jag blir tokig! I alla fall så har jag köpt ett par jeans på rea, 100 kr endast, det kallar jag ett fynd! Spanat in en tröja på H&M också men ja, jag ska fundera lite. Borde absolut inte shoppa något annat än mat hehe :)

Sen blev Therese och jag tokhungriga men innan vi bestämde oss för vart vi skulle gå så gick vi både till gallerian och sen John chris eller vad det heter. Tillslut bestämde vi oss för att åka till söder och fika på supermysiga Wayne's på götgatan. Bästa Waynes i stan! Här kommer bilder därifrån :)



Latte och focaccia med mozarella och pesto

Therese hjärtat

och så lilla jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0