Min dag på salongen

Natti natt för mig. Det blir dåligt med uppdateringar nu. Blir inte förrän på kvällarna på vardagarna då jag jobbar länge, men jag lovar att jag ska uppdatera i alla fall och att jag på helgerna uppdaterar mer.

Nu ska jag sova för jag vet knappt vad jag heter. Är så trött och jag ha rså jäklaont i fötterna, har stått i princip hela dagen, fick sitta när jag hade sista kunden för jag klippte honom kort i nacken. Snygg blev han i alla fall :)

Vi hörs imorgon!!!
Sov så gott raringar!

Jag har förresten gjort Maria snyggARE idag, använde Goldwell elumen efter att ha färgat hennes utväxt med en 7-77 i Schwarzkopf, alltså en kopparfärg. Nu är hon riktigt kopprig samt att hon ha reffeker som mig, snyggis :)

Bild på oss från i somras :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0