Jag lever

Hej! Jag lever men känner mig halv död och mitt liv på vissa ställen är i kaos.
Till att börja med är jag sjuk, jag har så ont i halsen så jag vet inte vart jag ska ta vägen! Sen så är det inte så bra vad det gäller mitt kärleksliv men jag ska inte gå in på det.

Mamma kom igår, supermysigt! Kom till salongen så jag färgade hennes hår och sen klippte jag henne. Kort på ena sidan, undercut och så längre på den andra med lugg, super!
Ikväll har pappa kommit hit och imorgon ska vi fira Ebba och Klara som blir stora flickor, hela 1 år blir dom! <3 Känns vara skit att jag mår så pass dåligt, jävla hals och förkylning som smyger sig på.

Nej nu klagar jag mycket, men annars är det tipptopp i alla fall, ska lägga mig tidigt ikväll så hoppas jag att jag mår bättre imorogn. Jag behöve ri alla fall innte göra mycket här hemma nu när mamma och pappa är hos mig :) Tack <3


Pappsen och mammsen och jag i somras i kära Östersund



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0