Jag är snöplogen

Pust och suck. Det är vad jag kan säga. Jag tog tåget hem hit till Stockholm kl 17. Hade en lugn stund på tåget och det var i tid. Jag klev av och gick ner mot pendeltågen då tunnelbana och buss inte matchade varandra. Då är den kortaste vägen hem till mig från pendeln (jag hade en tung resväska)
Men vet ni vad jag möts av?! MASSOR med snö och det är INTE plogat!
Fy fan vad jobbigt det var!!! Jag kan ju säga att jag plogat en liten väg med min resväska!!!

Nu är jag helt slut efter att ha dragit på min tunga väska plus mat i typ snöstorm, jättemysigt...not.

Nu ska jag göra en toast eller foccacia med mozzarella och tomater- YUMMO! Sen sova, jag är så jäkla trött och imorgon börjar jag jobba!!! Herregud!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0