I'm back

Hej igen! Efter några dagars uppehåll. Jag blir bara sämre och sämre på att uppdatera och ni är säkert inte så många som läser min lilla blogg längre. Men jag ska nu bättra mig, nu är det sista gången jag säger det och den här gången ska jag hålla vad jag säger.

Nu sitter jag och myser framför TV:N med några vänneravsnitt och så har jag ett stort glas med grönt kvitten- te. SKulle helst vilja ha en stor kopp med kaffe men jag har ingen mjölk hemma så jag får gott vänta tills fikan på stan senare idag med Therese, mys! Längtar :)
Mätt och belåten är jag efter frukost så nu ska jag bara sitta och ta det lugnt såhär på lördagsetermiddagen innan stan. Jag antar att det är fullt på stan idag, det är det jobbiga med stockholm, man kan inte ta sig hur som helst. Men vi får gå på söder istället, där är det lugnare och mycket bättre :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0