Home again...

alone again. Visserligen är jag ensam nu men det är skönt ändå. Jag ska nu tända massor med ljus i min lya och så var jag och handlade förut så nu har jag mjölk till kaffet och så var det 2 st fantaflaskor för 10 kr! Så jag passade på. Hällde precis upp ett stort glas med mango fanta och den var riktigt god nu när jag tog en klunk. Det är min alla hjärtans dag kväll :) God kall fanta och Vänner just nu. Sen ska jag faktiskt kika på melodifestivalen hihi.

Icke att glömma! Jag var och lämnade in min trisslott så nu har jag två nya, nu ska jag vinna. Hoppas hoppas hoppas!

Kommentarer
Postat av: Leia

Tack detsamma!=)

2009-02-14 @ 19:48:06
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0