Explosion kaffebryggare

Just det!
Jag måste berätta vad som hände igår. Min kaffebryggare (vanliga, inte espessomaskinen) fungerade som vanligt igår och pappa bryggde kaffe till oss igår, men sen när hans kulle diska tillbringaren så sprack hela skiten, eller exploderade snarare. Glassplitter överallt, typ! Hur kan den gå sönder? Den ska ju verkligen klara av varmt vatten! Den var inte billig heller, så imorse innan mamma och pappa åkte hem så fick pappa åka och köpa en ny kaffebryggare till mig, denna i märket krups, som min espessomaskin så det var ju bra ;) Men tack pappsen, så sött.

Men nu får han reklamera min andra som är köpt hemma i Hudiksvall, för jag ska för fan ha tillbaka pengarna!

Kommentarer
Postat av: Maja

Är förmodligen att han sköljde den i kallt vatten när den var het. Då kan det mesta lätt spricka. :)

2009-02-11 @ 10:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0