Effektivitet kallas det

Herregud vad jag har varit effektiv idag!
Imorse tog jag det lugnt men sen satte jag fart kan man väl säga. Tog ut alla mattor och ruskade dom, sen har jag städat alla ytor som kan tänka sig vara skitiga så nu luktar allt citron! Inte en enda dammråtta eller sandkorn någonstans, det kan jag försäkra mig om! 

När jag var klar klädde jag på mig och tog en promenad ner till Solna Centrum för att handla. Kom hem och så har jag lagat mat. Nu sitter jag här mätt och belåten och väntar på att klockan ska slå 16, då har jag tvättid SOM jag hade glömt! Jag hade bestämt med Disa att vi skulle ses men fan, jäkla tvättid men det behövs, jag har ett berg av tvätt, suck.
Vi ses i alla fall imorgon Disa <3 och så hörs vi sen!

Så den här dagen är verkligen en städ och tvättdag med andra ord. Känner mig som en hemmafru, fast ensam då. Nåt sånt :)

Nej nu måste jag gå ner till tvättstugan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0