Det doftar citron

Åh vad jag är trött nu! Det känns som om jag börjar varje inlägg med de orden men det är så jag känner mig mest hela tiden. Ikväll när jag kom hem från skolan så storstädade jag här hemma, det var ett antal dammråttor här kan jag säga och för att inte prata om under sängen men nu är faktiskt allt skinande rent och det doftar citron här, riktigt fräscht! Alltså kan jag somna i vetskap om att jag änligen städat överallt!

Nu har jag precis tittat på Sheer Genius, lika intressant som alltid och nu vet jag inte vad jag ska göra, vill helst kryupa ner i sängen och försöka tänka att allt kommer att bli bra, att allt jag känner kommer att bli till det bättre.

Nej men nu såg jag en intressant film på Tv3 Hide and seek, kanske det är något att titta på?
Jag har ju ändå en massa ljus tända och det är ju det mysigatse som finns, med ett stort glas te.

Gud vad jag svamlar :) Nu ringde Jennifer också, sötnosen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0