Back on

Hallå!
Nu har jag tänt ljus överallt i min lya och jag har packat upp. Tåget var i tid, jag kom hem hit till Stockholm 17.30. Jag satt alltså på tåget i endast 2 ½ timme, från 15 till 17.30. Annat var det i fredags när jag åkte härifrån. Allt gick bra till Gävle men sen satt vi fast. I 1 ½ timme så jag satt på tåget i 4 timmar!!! Kom hem först 18.30  i fredags så det blev en kort helg hemma.
MEN jag har haft en TOPPENhelg hemma med mammsen och pappsen på fredagen och i går lördag var jag med tjejerna. Mys! Vi skrattade, var galna och åt i massor, precis som på den gamla goda tiden, jag njöt av varje sekund! Igår sa vi hej då till Sofia som åker till Australien på fredag och vi vet inte hur länge hon blir borta. Känndes riktigt konstigt igår men det blir bra, vi kommer att ha kontakt hela tiden och när hon kommer hem ska vi allihopa åka utomlands <3
Men jag kommer att sakna dig!!!!!

Nu ska jag njuta över att vara hemma hos mig igen och nu ska jag göra lite te, det räcker med kaffe för idag :) Kaffemissbrukare som jag är. Kanske ska jag tända några ljus till, jag har ju ändå några ljuslyktor som står tomma;)

Sofia, Linn och jag i augusti 2008 <3 Se vad bruna vi är :)


Hittade ingen ny bild på Maja och oss så det får bli den här från vår karnevaldag och fest från gymnasiet 2007 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0