Äntligen helg!

Åh herregud! Det är ju inte klokt vad trött jag är! Jag känner mig inte så levande just nu och bara tanken på att jag ska träna imorgon på förmiddagen gör mig om möjligt ännu tröttare. Men men, det är något jag måste göra så jag ska inte beklaga mig.

En intensiv dag på salongen, hade Maja som kund på eftermiddagen. Färgning och klippning och nu är hon snygg :) Jag har dessutom haft några frans och bryn kunder, det är väldigt populärt. Samt fick jag en kund som ska ha folieslingor på måndag eftermiddag samt toppning!

Nu ska jag njuta över att jag har helg. Lön har jag fått idag också från dagen jag jobbade hemma i Hudik på lovet i julas. 1500 kr för en dag, inte illa pinkat :)
Dock borde jag inte gått in på tradera....

KOLLA VAD JAG HITTADE!!!!!!!!! JAg är kär i skärpet, det är ju gjort för mig!! Tyvärr är det uppe i 245 kr redan, fanfanfan! WHY MAN?!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0