Rent hus

Hej! Jag lever och jag vet att det är veckor sedan jag skrev. Jag har varit hemma i Hudiksvall vet påsken, supertrevligt och nu har jag jobbat en vecka efter påskledigheten, fullt upp och det är sååå roligt!
Våren är här, eller i alla fall solen för den här veckan och framförallt idag har det vart svinkallt här i Stockholm! Men sol är det i alla fall och det är huvudsaken!

NU håller jag på att tvätta för fullt, det värsta och det tråkigaste jag vet men rent blir det i alla fall och jag har efter det här kläder att använda :) Städat har ja också gjort idag så det är rent och fint här, underbart! Det enda som inte är rent är fönstren, helt dammiga och skitiga, syns så fint när solen lyser på dom!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0