Tatueringssugen

Hej!
Jag har haft fullt upp på salongen idag, superroligt! Och så har jag gjort slingor på en tjej som hade varit hos en annan frisör och hela håret var en katastrof!!! Men med lite folieslingor blev det super!
Haft en stammisidag också, det får jag allt kalla henne :)

Nu har jag kikat på ballar av stål coh så har jag målat naglarna, välbehövligt. Kanske inte är så snyggt med svartgrått svakalt nagellack?!

Nu har jag smörjt in mig med HTH, somför övrigt måste vara den bästa lotion som finns, återfuktar min torra hy, enda som hjälper av allt jag provat!
Nej nu surrar jag om sånt som inte är så viktigt, nu får jag sluta.

Vi hörs imorgon, då kanske jag har shoppat :)

Här är jag nytatuerad förra året, ont som fan! Apropå det är jag riktigt tatueringssugen igen, till hösten ska en tredje få pryda min kropp :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0