Min dag och helg check

Hallå!
Nu sitter jag här hemma alldeles klubbad. Sååååå trött så det finns inte! Haft fullbokat idag med, och det är underbart :D
Jag hade en jätterolig klippning idag, lite roliugare än de andra :) En tjej med kort svart hår, som ville fixa till det så klippte det 3 cm kortare och senklippte jag en sned JÄTTEtaggig lugg på henne, så jäkla snyggt!!! Vi ska fixa hennes färg senaree i vår, mot kopparhållet :D från svart alltså, spännande!

Efter jobbet gick jag en snabbis på stan och hittade en superfin tröja från H&M med knytning i ryggen, lovely! Visar bild imorgon! H&M divided och trend har sååå fina kläder just nu!!

Nu tittar jag på vänner och så har jag helgen spikat, i alla fall morgondagen. Ska träffa Disa vid 11.30 och gå på stan med henne :) sen jobba en snabbis, ska locka hårt på en "stammis" måste jag väl kalla henne :) och sen ska jag vara barnvakt till Ebba och klara <3

Sötnosarna som jag ska passa, fasters älsklingar!



Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

tack snälla!

vad kul att du verkar trivas bra med ditt yrke :-D

kram!

2009-04-04 @ 09:09:55
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0