Massor är noll tid

Hej!
Dålig uppdatering som vanligt, fullt upp men jag ska försöka ge mig tid till bloggen.

Just nu håller jag på att packa, jag åker hem till Hudiksvall imorgon och stannar tills på måndag, underbara påskledighet! Behövlig! Vet dock inte vad jag ska ta med mig hem, avskyr att packa, det absolut värsta jag vet! Desutom håller jag på att bli galen just nu. Mamma har skickat hit mina älskade levis jeanshorts men jag har ej några tunna svarta strumbyxor i mitt hem!! FAN, måste till H&M efter jobbet imorgon, köpa ett par snabbt, hem och byta om och sen dra min tunga resväska mot centralen, som för övrigt inte lär vara så roligt ställe att vara på imorgon, påskresande överallt!!!!

Just det, idag klippte Marianne min undercut lite, det var dags för det och oj så fint det blev :) Hon måste även klippa mig snart, herregud. Måste boka in någon klipptid, både hon och jag måste klippa oss :)

Nej nu måste jag återgå till packande, fy vad trist! Lägger upp bilder lite senare!

Mina älskade jeansshorts i somras, till bruna ben! Åh, saknar det! Men jag solade i förrgår, lite brun har jag blivit :) Och jag ska passa på att sola i ståsolariumet nu är jag är hemma i Hudik :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0