Makeover!!

Hallå!
Idag kom jag iväg från salongen 18.30 och direkt hem, en tidig dag :)
Hem och lagade mat och sedan dess har jag suttit här, en skön kväll! Fullt upp på salongen idag och imorgon börjar jag
12, det är ju torsdag och jag ska träna! Sen har har jag en klipp och färgkund och sen har faktiskt jag och Marianne kryssat för eftermiddagen. Marianne ska klippa och färga mitt hår, lovely och jag ska klippa och färga hennes! Imorgon blir det en makeover!!
Vi måste ta ledigt en eftermiddag för annars kommer vi aldrig kunna fixa varandras hår! För så oklippt och jäklig som jag är nu har jag aldrig varit. På måndag ska jag göra flieslingor på Ariel som har en alldeles på tok för lång utväxt.

Nej nu måste jag sova om jag ska orka med gymmet innan jobbet imorgon!

Therese, jag har inte pengar på telefonen men JA, du kan sova hos mig lördag till söndag!

Natti natt


Kommentarer
Postat av: Therese Paulsdotter

Gissade nästan på att du inte hade pengar på mobilen, eller rättare sagt hoppades jag på det. Blev lite rädd att du ignorerade mitt sms.



Strålande! Det som vi ska på börjar inte förens 22:00, men vi ska äta middag innan också. Så du kan hitta på ngt, utan att tänka på mig, så ses vi efteråt. Bara så att du vet!



Jag längtar tills vi ska ta upp "min" säng, bädda o prata oss till sömns. Sedan hoppas jag på fint väder på både lördagen och söndagen, så kan vi sitta i solen o mysa.

2009-04-22 @ 23:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0