Hudiksvalls charm och inte fullt så underbara charm

Idag efter jobbet solade jag....nu har jag två röda skinkor!!! Ståsolarium är mycket bättre, då bränner man sig inte! Det är starkare men man bränner sig ändå inte!! Nu ska jag leta upp ett ståsolarium och jag tror det finns ett på det tjusiga soalriumstället vid mitt jobb. JA, jag ska bli brun nu!! Eftersom jag inte kan följa med mamma och pappa och sola i fjällen (ansiktet) då så måste jag sola solarium nu, för nu är våren och solen här och jag är likblek!!

Måste också berätta en lustig sak. Idag när jag hade en kund, en kille så pratade vi om våren och så och då berättade jag att jag till påsk ska åka mot snön, Hudiksvall ha rju fortfarande snö och då sa han: men gud, jag kommer också från Hudik! Så lustigt sen pratade vi om Hudiksvall och dess charm och mindre charm :)

Man råkar ut för mycket roligt när man jobbar som frisör och har kunder :) I love it!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0