En NY människa är jag

Hej!
Igår hann jag inte skriva. Kom hem ganska sent igår. Jag känner mig som en ny människa. Nyklippt och nyfärgad- finns det någon bättre känsla? Nej inte just nu :)
Mitt hår är ritkit fräscht nu, inga torra toppar, lovely! Och så INGEN utväxt. Sen klippte jag Marianne, nu har hon en ny frisyr. Klippte ett så kalalt V där bak och sen är håret klippt fårn den längtsa punkten  i en linje upp mot öronen. Ni förstår kanske inte alls hur jag menar nu coh jag förstår er, ska föröska hitta en bild senare :)
Marianne fick en nu frisyr i alla all, kul!!

Idag har varit en bra dag- som alla andra dagar!! :) Klipp och sling på förmiddagen, använde två olika blonda nyanser på den kunden, supersnyggt! Sen har jag haft klippningar och vet ni! Jag ska jobba imorgon från 11, men slutar nog senast 13, har två kunder inbokade. Sen ska jag ut i solen och njuta!! och kika efter en skinnväst på en secondhand affär- den MÅSTE finnas kvar!! Disa berättade om den idag och gud, låter helt lovely ju :D JAG ÄLSKAR STOCHOLM OCH MITT LIV hihi, måste få säga det :)


Vi hörs imorgon!

Ibland är man snygg ;)



Kommentarer
Postat av: josefin

ehehehehe det var en het bild;)

2009-05-02 @ 23:23:35
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0