Medelpass och Raster bator

Hej!
Jag vet, dålig uppdatering som tusan idag också! Varit fullt upp idag med, förstår inte vad jag gör egentligen för jag tycker inte jag har sådär jättemycket att göra men ändå rinner bara tiden ur händerna på mig. Men jag har i alla fall hunnit med ett träningspass- medel 60 minuter vilket var skönt! Gäller att passa på här hemma i Hudiksvall! Men nu har jag httat ett friskis som jag ska köpa kort hos- friskis och svettis vid medborgarplatsen, skrapan :)

Ikväll ha rjag även pusslat med det som ska komma och bli tavlor hemma hos mig i Stockholm. Det finns en sida som heter raster bator och där kan man förvandla bilder till prickar, i svartvitt eller färg och så blir det en bild- på ett läckrare sätt. Jag har ikväll efter träningen hunnit pussla ihop två stycken bilder, har två kvar. Får fixa dom på torsdag för jag ska nämligen jobba imorgon, 12 timmar. Ni ser resultatet på de två här nedan, dock var det extremt svårt att fotografera dom, ni får bättre bilder på torsdag då alla fyra är klar!

UPDATE!  Nu vill inte blogg.se ladda upp mina bilder igen, suck! Jag förösker imorgon bitti om jag hinner, annars får ni se på kvällen hur det blir i raster bator. Väldigt läckert och personligt då man får väja motiv själv.

Kommentarer
Postat av: Sophie

haha tack :)

2008-09-10 @ 06:52:06
URL: http://sophiekroons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0