Svart i håret?

Hej allihopa!
Nu är jag hemma på en snabbvisit. Tog tåget från Stockholm 10.30 i dag och jisses vad trött jag var när telefonen ringde kl 8.00, jag behöver två timmar på mig att vakna till, äta frukost och packa. Sedan jag kommit hem har jag bara åkt runt. Framkallat kort till Kristina och köpt ram samt två krukor till min lya, lila och svart, ni ska få se bild sen!
 
Anledningen till att jag är hemma i Hudiksvall nu är för att imorgon ska jag fixa mitt hår, en sista finslipning så att säga OCH jag är sugen på att göra nåt annat, typ nåt med svart!!! Men i alla fall, jag ska till Mia imorgon så får vi se vad vi hittar på.
 
Sen ska jag jobba två timmar, vilket betyder att jag ska säga hej då till Kristina som jag jobbat med i 1 år och 2 månader, vemodigt men också skönt att gå vidare och utbilda mig till det jag alltid velat bli- frisör. Därav har jag framkallat kort i dag, har gjort en tavla med 5 olika kort. Ett kort på mig och Kristina tillsammans sen bilder på Kristina och bilder på vad vi gjort, tror hon kommer att bli glad, ett minne. Jag kommer sakna Kristina jättemycket, kommer att hälsa på henne, det är ett som är säkert!!! 

Nu ska jag lägga in lite bilder, ska visa er min fina ljusstake som jag köpt på lagerhous som har fått brinna igår hemma hos mig, min lya är så mysig, hihi :) NU ska jag även skaffa Internet så på lördag har jag Internet i Stockholm, då får ni höra av mig igen- mycket oftare än vad som har varit nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0