Uppdatering Solna

Tänkte skriva snabbt i hall hets! Blev ingen bio med Disa, Sara och Nathalie ikväll, jag hinner inte. Måste få klart allt ikväll. Men det börjar bli lite ordning här, vilket känns jättekul. Dock har jag upptäckt att jag måste köpa lådor så jag seprarerar olika kläder så det blir riktigt ordning, ordning och reda så att säga. I dag har det blivit en tur till IKEA också, men såklart har jag glömt det viktigaste!!!

Men jag har inte tid att skriva mer nu, tänkte bara testa mittbredband och uppdatera att min lya i Solna blir bättre och bättre. Nu ska jag brygga kaffe åt mammsen, pappsen och mig <3

Disa, imorgon ses vi <3

Kommentarer
Postat av: Denise

Absolut kan jag fixa en ny design åt dig :) Maila mig bilder och en beskrivning så fixar jag det imorgon :)

2008-09-20 @ 21:03:30
URL: http://naztysbunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0