The Body Shop

Nu har jag hunnit ta bilen till Linn och lämnat The Body Shop produkter till henne. Den nya mascaran som hon blev såld på när hon fick prova min för någon månad sedan och en rengöringstvål för ansiktet. Fick träffa hennes underliga hund Isa också haha.
Trevlig stund, om än kort för pappsen skulle ha bilen till träningen. Jag sitter nu här och ska gå och göra mig en chailatte till, jag har blivit beroende. Känns faktiskt konstigt att vara hemma nu, jag har liksom vant mig vid att bo i min lya, saknar redan Stockholm!

Jag ska lägga in alla bilder om en stund, så jag uppdaterar med lite bilder senare, hoppas ni gillar det! Nu är jag tillbaka i bliggen i alla fall, imorgon ska jag och pappa åka ner till stan och fixa mobilt bredband är det tänkt :) Så sen har jag Internet i min lya! Wihu! Jag har saknat er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0