Svenska Frisörskolan Stockholm

Hej!
Mitt liv är i kaos typ, eller det har varit det. Fast kaos på ett bra sätt. Nu är jag helt inflyttad och dagen igår bestod av att köpa massor av olika krokar, men det är betongväggar här och inget ville fungera så jag får inte hänga upp mina fina väskor med ALLA mina hårprodukter än :( Buhu, vill få upp mina dyrgripar nu!
I alla fall, gårdagen bestod av det, hälsa på broder med familj och sen säga hej då till mamma och pappa.
 
I dag var den stora dagen, jag började på frisörskolan och allt känns jättebra! Bättre än väntat, alla är supertrevliga så jag kan säkert säga att jag kommer att stortrivas! Jenny och Sanna som är våra lärare är hur söta som helst! Och salongen, herregud! Allt är nybyggt och det är sååååååå snyggt! Bilder kommer upp om en stund! Med mig hem har jag typ 8 böcker, stora tjocka böcker med långa hår, färger med mera samt saxar och kammar <3 Mitt liv! Ska visa er sen!
Jag fick träffa både Ann Pettersson som är rektor för hennes skola i Örnsköldsvik samt Mikael frå Trollhättan som öppnade den första frisörskolan- svenska frisörskolan då, som jag går :) Från och med nu går, står och sover vi med hår! - Som Ann uttryckte sig. Nu börjar vi vägen till att bli frisörer, rätt häftigt och jag är så stolt över att få förverkliga min dröm och att jag kom in.

 Nu ska jag kila till Ica- om jag hittar dit och hämta ut mitt paket - skinnvästen som jag vann på tradera. Nackdelen med att bo i lägenhet är att de flesta paket måste hä,tas på posten för att de inte komme rigenom den lilla lilla öppningen på dörren, fasen :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0