Stryka är inget kul

Nu har jag strykit gardiner, usch, så himla svårt tycker jag. Oavsett hur jag gör, hur mycket jag ångar, spejar med vatten och stryker så är det alltid någon ojämn kant, men men, de ser hyffsade ut i alla fall :) Nu ska jag fixa till mig lite och sedan ta bilen ner till stan och kika efter tyg och massor med annat, måste måste måste hitta tyg och hinna sy klart det tills imorgon, vill få fint i min lya nu nu NU! Jag har inte tid att sitta mer här nu tyvärr, måste ner och göra en massa ärenden, kommer bli tvungen att göra det hela dagen, men så är det när man flyttar :)

Hur är det med er idag, vad gör ni?


Jag har bråttom som vanligt- det ser ni här, skyndar mig till tunnelbanan i tisdags!



Kommentarer
Postat av: LITTLE MISS LOUISE

jaha okej! tusen tack :) hihi, brabra. bebisar kan aldrig få för mkt pussar. bara för dte så måste jag gå ner på gården och hälsa på min lillasyster,saknar henne så när hon är på dagis.puss.

2008-09-19 @ 13:19:34
URL: http://littlemisslouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0