Spets och bustier

Nytt i garderoben, yes :) Jag har varit ute efter denna spetskreaktion men den fanns inte i Stockholm! Och jag orkade verkligen inte gå mellan Lindex och Lindex, det är för jobbigt. Men nu är jag ju hemma i Hudiksvall och idg jobbade jag ju som ni vet. Passade på att gå till Lindex på rasten och vet ni vad- här hade dom kvar toppen :D WIE!!!

Ska även tillägga att nu ikväll när jag kom hem låg det ett paket till mig och väntade. Vet ni vad det var?! - Jo, bustiern som jag vann på tradera! Den passar dessutom :D

Här är na :) 149 cashibashi! Under har jag en bustier/BH som jag också provade för den är ju rena hotness saken men det satt inget fint på mig, buhu.



Här är bustiern, pretty :) 

Kommentarer
Postat av: Jonna

Hehe aa verkligen ;) Så gott! =) oj vad du har varit duktig gumman ;) trivs du bra nu? kram

2008-09-10 @ 23:06:28
URL: http://jth.blogg.se/
Postat av: Jonna

Japp min dag varit kanon ;) sova snart?

2008-09-10 @ 23:53:08
URL: http://jth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0