Snortight

Hej! Nu har jag duschat och rengjort ansiktet med tre olika krämer från Proactiveserien. Jag har haft ett låååååångt uppehåll men det men nu kör jag igång igen. Man känner sig så fräsch och man får en riktigt fin hy, det fungerar verkligen :) Dessutom doftar allt ljuvligt.

Jag har inte hunnit mer än det sedan jag kom hem och nu ska jag sova, tyvärr. Det är så himla tråkigt att lägga sig tidigt och veta att man ska upp supertidigt imorgon, jag sover ALLTID så dåligt, jag ligger liksom och väntar på att alarmet på mobilen ska ringa. Men jag ska inte klaga egentligen, jag får extrapengar och får in en lön i oktober också, det behöver jag nu när jag bor i Stockholm.

Jo, vad som låg i den rosa påsen förut var jeansen som jag beställde från 4everyoung. De är nästan för små, eller de är inte för små men de sitter snortight alltså. Man får kämpa för att få på sig dom haha, men de sitter superfint på- snortights, så som jag vill ha den! Ni får se bilder imorgon, får fixa på rasten :)

Hoppas ni raringar har haft en bra dag och kommentera på, saknar era kommentarer!

Puss och god natt!

Förut var det utgång på fredagar då jag var i Stockholm men nu har jag blivit en ritkigt tråkmåns faktiskt. Detta är från april tror jag :) Förfest innan Harry B James!



Kommentarer
Postat av: josse

ohja de är den. älskar den! Jaa verkligen, samma här. Men de är äna jobbigt när man gör de, och man ska passa tider men jag hann med den och de var tur. puuh:)..

okejokej vad roligt, du trivs? joo men de är klart, alltid bra och passa på. Skönt de låter. tack själv gulliga du. Kram! =)

2008-09-12 @ 23:26:54
URL: http://jossewest.blogg.se/
Postat av: Sessan

Snygg blogg =) Väldigt cool

2008-09-13 @ 13:08:49
URL: http://sessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0