Påväg til Tallsjö

Nu har jag varit ner på stan och handlat mat och grejer tills vi nu ska åka upp till Västerbotten, närmare bestämt till en by som heter Tallsjö. 11 mil från Umeå. Vet ni vad jag såg inne på hemköp- jo att om man köper kaffebönor i lösvikt (som jag alltid gör) så fick man en superfin kaffeburk på köpet. Jag slog till :) NI får se burken när jag kommer hem på söndag. Jag hinner inte lägga in den nu, måste tvätta håret och sen äta lasagne. Sen sätter vi oss i bilen och åker för en minst 4 timmar bildfärd. Dessvärre har jag inte laddat min Ipod :( Men jag har i alla fall köpt gotta ;)



Kommentarer
Postat av: Jonna

Godmorgon :)

2008-09-06 @ 10:14:20
URL: http://jth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0