Mysstämning

Jag är galen i ljus, det är det bästa med hösten- att man kan tända ljus och mysa med en kopp te eller vad man nu väljer att dricka framför en film eller dylikt. Besatt som jag är har jag varit på jakt efter en kandelaber eller liknande men de är ju så dyra :( Men jag var inne på Lagerhaus och hittade en ljusstake, som är likt en kandelaber fast den går inte ut åt flera håll om ni förstår vad jag menar. Men i alla fall, den var på REA och kostde endast 39 kr så jag köpte den och fixade till den med manchetter (stavning?) så att den blev mer lik en kandelaber och "lyxigare"

Jag inreder ju med svart och lila så ljusstaken är svart och ljusen blev då självfallet lila :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0