Min lya

Tänkte visa er lite av hur min lya ser ut. Det är små detaljer som fattas fortfarande så som tavlor, någon duk, hängare till mina panelängder och så vidare men det kommer.
Här får ni se lite av hur jag bor.


Innan mamma och pappa åkte hem

Här ska en lila duk pryda min mörka byrå. valde den mörka av de jag visade tidigare

Sen hade jag en myskväll med choklad och tända doftljus. Dock var ajg så dum så jag inte släckte lampan när jag fotograferade.

Som ni ser här så täcker panellängderna fönstret, ska köpa hängare till dom imorgon så det blir bra:)

Ja här har jag inte fått någon ordning än, men ni får se min hylla som endast kostade 129 kr :) Spegeln som står på golvet ska sättas upp inne på toaletten


Lägg märke till min snygga mugg till tandborsten, den gröna ;)

Ska ha ett sängöverkast såklart och ett skydd över sängen


Kommentarer
Postat av: Jonna

Åh vad fint ;) jo de gick bra på jobbet =) allt äl?

2008-09-04 @ 21:54:26
URL: http://jth.blogg.se/
Postat av: josse

jaha okej.. ja men de tror jag säkert du, att den är! :) de ser ju så ut iaf! Men vad fick du ge för den då, eller du vann den, sa du va? Eller. Jaha då, joo de ska aj vara. :) så de blir väl brao!

2008-09-04 @ 22:11:47
URL: http://jossewest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0