Måndagen efter helgen

God förmiddag! Jag sov till 10.30 i dag och det var välbehövligt efter helgen uppe i Tallsjö. Jag har fortfarande ont på baksidan av mina lår, men men lite mer stretching så går det nog över. Men det tar väl någon dag till innan det stela försvinner- det är kämpigt att ta upp potatis.

Har bara hunnit äta frukost och packat upp min lilla resväska änsålänge, men gick nu in på mtvs hemsida för att kika lite på MTV VMA:S. När jag var liten älskade jag den showen så kikar litegrann just nu. Britney har verkligen piffat till sig, ser ut som hon nu mår bättre. Dock är det ju ingen musik jag gillar av artisterna som uppträder men alltid kul att se:) Såg ni på showen inatt?


Kommentarer
Postat av: Jonna

börjat städa ;) redig jag är nu va *=)

2008-09-08 @ 12:33:12
URL: http://jth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0