Madde

Jag ber er alla att gå in och läsa Maddes blogg, så berörd har jag aldrig blivit av någon förut. Vilken livsglädje hon hade, vilket en annan också borde ha jämt och ständigt, mot alla odds. 

Gå in och läs på hennes blogg och vill ni hjälpa barncancerfonden att bekämpa "Den jävla idioten" som Madde kallade sin sjukdom så kan ni skänka pengar här http://www.barncancerfonden.se/Gavor-Bidrag/Egen-insamling/Insamlingar/Den-javla-idioten/?mode=3
Man kan skänka pengar genom att skicka ett sms också, och du väljer själv hur mycket du vill skänka.

Sen var jag inne och läste de fina inläggen från Maddes Mamma och Pojkvän och mina tårar bara rann och rinner fortfarande ner för min kinder, jag kan inte tänka mig vad de går igenom och mina tankar går till ER och Madde, ha det så bra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0