Lite verktyg och instruktionsböckerna

Ikväll har jag tittat på mian saxar hehe, och kammar för den delen men det mesta har jag på skolan- en hel väska där! Men i alla fall, ikväll har jag kikat i alla böcker jag har. Det är inte lite och de är inte några sidor i dom heller men vad gör det- detta är ju vad jag vill göra och älskar :)

Med dessa bilder säger jag god natt. Behöver sova nu för att jag ska orka med morgondagen. Börjar kl 9 men måste kliva upp före 7 för att hinna med allt innan bussen går 8.30. Puss och god natt raringar!



Mina älsklingar ;)

Ja ni ser ju vad böckerna handlar om :)

Boken till höger...

är min favorit! Färgning <3 Det jag älskar mest. Hårfärgen på modellen är ju inte heller att klaga på ;) red hot!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0