Lita och Doro

Efter träningen har jag pratat i telefon med två favoriter, sis Disa och bästaste Maria. Sen ringde Maja och jag pratade med henne, mycket trevligt. Vet ni vad jag gjort sen?! - Jo jag har äntligen fått tummen ur och beställt en framkallning på mina student och balbilder! Bara sådär 15 månader senare :P Men nu är det gjort och det känns toppen!

Sen har jag fixat klart bilderna som jag fixat i raster bator som jag visade igår morse. Imorgon när jag har rast ska jag fotografera det färdiga resultatet så får ni se :) Blir nog toppen i min lya, för nu har jag ingenting på väggarna och att få upp Lita Ford eller Doro blir ju också personligt, speglar vad jag gillar i musik, riktigt fint hoppas men tror jag det blir :)
Det är i alla fall därför jag inte uppdaterat ikväll, och snart ska jag försöka sova, en lång dag väntar imorgon med ett 12-timmarspass, suck!

Vad har ni gjort ikväll?


Kommentarer
Postat av: josse

hehe jaha :) ja men tack du, hoppas detsamma du. gjort något roligt?

2008-09-11 @ 22:34:30
URL: http://jossewest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0