Lita Ford på friskis

Åh nu börjar tröttheten komma, vad bra för nu måste jag sova om jag ska orka med morgondagens jobb OCH lördagens. Nu har jag två dagar med 12-timmarspass, fy bubblan! Men det är bra, jag behöver pengarna till Stockholm! Jag måste bara berätta:

I tisdags då jag var och tränade (medelpass) så kom vi ju såklart till stretching i slutet och vet ni vad. Lita Ford är ju inte den mest kända sångerskan, det är inte många som vet vem hon är, tyvärr. Men i alla fall, i slutet av stretchningen så börjar en välbekant låt spelas och vet ni!!! Lisa, ledaren har tagit med Lita Fords låt If I close my eyes forever :D Jag blev så otroligt chockad så jag råkade säga högt, nääääääeeee haha! Väldigt roligt är det i alla fall att den spelades, synd att jag inte kan fortsätta gå på passet, får tvinga någon på friskis i skrapan på södermalm att spela en Lita Ford låt med ;)

Nej nu ska jag sova så jag orkar md morgondagen, vi hörs imorgon! Hoppas ni raringar haft en toppentorsdag. Sov så gott, dröm så sött! Natti natt, Puss!

Här får ni lyssna på Litas låt som spelades, en duett med Ozzy osbourne. Lyssna på denna, den ä så fin och bra :)

Kommentarer
Postat av: amanda

låten e bra faktist:)

2008-09-12 @ 13:40:36
URL: http://amaannddaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0