Lååååång dag

God morgon! Jisses vad trött jag är! Och inte kommer jag att kunna åka hem förrän efter 21.30 ikväll då jag slutar! Ska åka och mäta ut sulor kl 14 så måste ta en tidigare rast. Puh, detta kommer bli en lång lång dag. Dessutom är det kallt ute, 10,5 grader, usch. Önskar att jag hade bilen men nej det blir till att cykla. Gäller att klä på sig varmt. Men jag ska ta mig igenom denna dag, ska bli riktigt skönt att komma hem ikväll och få sova hur länge jag vill imorgon. Det enda jag gör nu är att längta till sängen ikväll :)

Tänkte bara uppdatera snabbt på morgonen och nu ska ni få se hur de två bilderna av fyra jag satt ihop från raster bator ser ut. Dock var det dåligt ljus och det är svort att fotografera prickarna då så att det ser tydligt ut, ni får se bättre bilder på torsdag då jag ska pussla ihop de två sista.

Ha en bra dag så hörs vi när jag kommit hem ikväll! Nu måste jag äta frukost om jag ska hinna cykla till jobbet till kl 8.

Visst är mina fötter fina hehe.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Godmorgon säger jag då =) allt bra?

2008-09-10 @ 09:50:14
URL: http://jth.blogg.se/
Postat av: josse

jo de är äna jobbigt, men får hoppas på att man blir bra snart! :)tack du. Jaa eller hur, de är verkligen många som är sjuka eller nånting. Hehe jo men ja har faktiskt inget kort på henne på denna datan, synd faktist men tyvärr. :)

2008-09-10 @ 22:05:58
URL: http://jossewest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0