Jakten på SL-kortet

Ja hörrni. Jag kan säga att det inte var min dag i måndags när jag skulle köpa mitt SL-kort. Jag skulle köpa ett terminskort och gick in på närmsta pressbyrån som var på götgatan eftersom jag lunchat på söder. Jo gissa vad, de säljer tydligen inte just terminskortet. Nähä, skitkul. Tack och bock. Jag blev alltså tvungen att gå till närmsta Sl-center för där säljer de åtminstone alla slags kort! Jag fick ringa min bror för att höra om det fanns något Sl-center i närheten av söder och det gjorde det, thank god! Vid slussen! Så jag gick dit snabbt och tog en nummerlapp. Vet ni vad jag fick för nummer?! - Jo, 378 och vet ni vilket nummer som betjänades?! - 341- YEY!
Jag fick sitta där ett bra tag som ni förstår men sen kom jag ut med mitt efterlängtade kort, dock sved det i plånboken men nu behöver jag inte köpa något nytt förrän 31 december, nice! JA!!! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0