Jag lever

Hej!

Jag lever, har bara haft fullt upp och helt slut när jag kommit hem. Ska visa några bilder sen på vad vi gjort, vi har klippt herrdockan, helform och uniform, två av de fyra klippsätten. Igår var jag ut :) Jag, Disa, Sara och så följde Jennifer med som jag går i skolan med, superkul! Underbara tjejer! Dock blev det alldeles för mycket alkohol, jag och Jennifer shottade och efter det blev det cazy! Så idag har jag sprängande huvudvärk, isch, men nu tittar solen fram här i Solna :) Sen är det värt att festa lite extra, jag fyller ju 20 år på måndag så vi "firade" mig.

Nu ska jag sminka mig och åka in till stan tänkte jag. Ska berätta att igår unnade jag mig själv eller snarare belönade mig själv med nytt smink från MAC. En turkos cemeögonskugga, brun ögonskugga, rouge och en ny borste som är bra till cremeögonskuggor :)

Vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0