Intensiva dagar med släkten Edmundsson

Hejsan! Tillbaka från Västerbotten och Tallsjö. Två intensiva dagar och jag är helt slut nu! Igår tog vi upp all potatis, vanlig rund potatis, mandel potatis och röd potatis! Superhäftig potatis ni ska få se bilder senare, ha rinte hunnit lägga in bilderna från telefonen och de lär inte komma upp förrän senare ikväll eller imorgon, men stay tuned!

Ja, som sagt tog vi upp potatisen igår och jag är helt stel i kroppen och jag har såååå ont på baksidan av mina lår, känns som om jag gymmat i två timmar men det har jag inte precis. - Nej, jag har ont av att ha böjt mig ner och plockat potatis.

Anyway, trevligt att träffa stora tjocka släkten, det måste jag erkänna. Men som sagt, mycket folk och mycket att göra- därmed är jag helt slut, sov i bilen hem, vi hade ju ändå en 4 timmars färd. isch. Hemma här åkte vi ne rpå marknaden snabbt så jag kunde få köpa den underbara nougaten, det är ett måste varje år!

Nu har mamma en kompis här så nu ska jag gå ner och dricka kaffe med dom, vara lite social. Vi hörs snart igen! 6 dagar kvar till mitt kära Stockholm, låt det gå snabbt!!! Jag stannar ju här hemma och jobbar när jag fick chansen, bra med extra pengar. I need it i Stockholm!

Kommentarer
Postat av: Caroline - Adams mamma

:) jaa..

2008-09-07 @ 21:44:54
URL: http://carr0s.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0