Inte fått tummen ur

Jag har inte fått tummen ur ikväll och tagit fram kabeln till min telefon för att lägga in bilderna, men imorgon kommer bilder upp här i bloggen, jag lovar! Jag har heller inte gjort broccoligratäng som jag skulle göra så det får jag göra imorgon innan jag ska jobba i två timmar kl 12, alltså kan jag inte sova länge imorgon :( Måste laga mat som jag kan ta med mig till Stockholm så jag bara kan värma maten, såååå enkelt :) Visst ska jag laga mat också men skönt att ha färdiglagad mat när jag kommer hem sent från skolan.
Sen sitter jag fortfarande och funderar på mtt hår, ska höra med Mia imorgon om att lägga i nåt svart/mörkt i håret, vi så se :)

Nu är det natti natt för mig, har inte sovit ut på flea flera dagar så nu måste jag sova. Uppe för länge som vanligt...Dock är det här ändå "tidigt" för mig. Men nu väntar sängen som sagt. Hoppas ni är kvar och läser min blogg trots dålig uppdatering men nu är det ändring på det för imorgon får jag Internet till Stockholm :D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0