INga pengar, pengar, råsunda, AIK-Djurgården, mat och tvätt

Åh hej! Pust! Jag har inte vilat förrän nu, det är sant! Slutade 16.15 så hann  med bussen som går 16.20. Jag hoppade av vid Solna centrum- ett stenkast från där jag bor, men jag tänkte handla på en gång så jag slipper gå senare och ja, det var ju ingen idé. När jag kommer in upptäcker jag att jag inte har några pengar!!! Bara att gå hem igen och hämta och sen tillbaka igen! Då är det massvis med poliser där, bor nära Råsunda och förstår att det är något på gång... mycket riktigt. När jag handlat två fulla kassar med mat och kommer ut kryllar det av AIK-are där, det är alltså match mellan AIK och Djurgården, alltså var det massa galna människor där- lovely! Trött och ont av att bära tunga kassar bufflade jag mig emellan allihopa. Tillslut kom jag hem och har lagat mat, äggnudlar med wookgrönsaker, nötkött, hoisinsås och sweet chili sås, mycket gott. Har frysit in tre matlådor också :)

Efter allt komme rjag på att ajg måste ner till tvättstugan och boka tvättid, tror ni det finns någon?! Nej, inte förrän på lördag 16-21 och inte vill jag tvätta då! Tvättstugan var tom så jag skyndade mig att sätta igång två maskiner 19.45 oc har nu även hunnit tvätta två maskiner, puh! Så alltså nu först tar jag det lugnt.

Ska lägga in bilder på vad jag gjort i dag. jag har bland annat byggt upp skelett, det vill säga tuperat damdockan så håret bivit som en droppe (ni ska få se) samt att vi börjat klippa helformherrdockan.

Bilder kommer snart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0