Höstmys med kaffe efter 4 olika klippsätt

Nu har jag läst läxan. Nu kan jag de 4 olika klippsätten: Helform, Gradering, Uniform och Ökade längder. Nu är jag tröttare än trött. Helt slut i huvudet men det kommer vi alla vara länge, det har Sanna och Jenny konstaterat. Men det är såklart värt det för det är sååå kul, känns så spännande att få lära sig allt, dock är det svårt. Imorgon ska vi börja med långhår, det ser jag fram mot, vad vi ska göra, berättar såklart imorgon!

Nu sitter jag här i sängen- som även är min soffa, har överkast och stora kuddar, ska köpa fler kuddar inom kort, men det kostar när man är kräsen som jag :P Men i alla fall, nu sitter jag här och kikar pål ite bloggar men nu ska jag se Vänner på Kanal 5. Det är ju höst, men nu är solen framme i alla fall, men dock så har jag lite höstmys här i min lya med tända ljus på min byrå och bord  och dricker kaffe :) Lägg märke till den mörklila duken på byrån, den som jag sydde :)



Kommentarer
Postat av: Denise

Jag går bara via häverö, men är bara på Salongen. Ska du gå pivot point kurser i framtiden Kanske design kursen redan i oktober? :)

Ja absolut, har bara tillgång till photoahop nån timma per dag så det tar lite tid, men jag ska skynda mig så mycket jag kan :)

2008-09-23 @ 20:20:53
URL: http://naztysbunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0