Hey Baberiba

God morgon!
Hoppas ni har sovit gott det har jag men jag har inte sovit ut, får ta och göra det sen. Imorgon börjar jag skolan, kan inte förstå det, jag förstår det väl först när jag är där. Nu sitter jag och tittar på första säsongen av Hey Baberiba, gud så roligt det är! Har glömt bort hur det var, jag älskar verkligen kungafamiljen! Det var vår sysselsättning på måndagar när jag gick i gymnasiet. Att diskutera fredagens avsnitt av Hey Baberiba och då just kungen med familj. Fina minnen!

Känns otroligt konstigt att börja i en ny skola imorgon och nu inte vilken skola som helst utan en skola som gör att jag blir utbildad frisör! Som jag sa, jag inser det inte.

Vi hörs sen, nu ska jag hoppa in i duschen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0