Hemma efter 8-22

Hallå! Nu är jag hemma igen! Har varit det en timme men har duschat och ätit några morötter också :) Min dag har varit väldigt lång när man inte ens har hunnit hem på rasten. Har i alla fall avgjutit så jag ska få nya sulor. Dessa är dyra men jag måste ha sådana nu när jag står mycket i mitt framtida yrke. Det var ju därför jag inte hann hem på rasten eftersom jag skulle prova ut sulor. Dock gick det snabbt men jag orkade inte cykla hem i det kalla vädret och jag skulle i princip bara hinna hem så jag vandrade lite på stan och gjorde ett fynd som ni ska få se :)

Nu fick jag en förfrågan om jobb på lördag med och jag kunde inte säga nej, det är bra med pengar och I need them! Jag kommer liksom inte få någon lön efter oktober så det är bara att tacka och ta emot. Det känns faktiskt konstigt att inte få någon lön på ett tag nu när man vant sig vid det, men 6 månader står jag ut, sen får jag in pengar på kontot igen :)

På söndag åker jag ner till Stockholm igen, gud vad jag saknar det! Då ska jag fixa gardinera så det blir fint, med hängarna så inte panellängderna täcker så mycket av fönstret som det gör nu. Och så ska jag köpa några blommor, mys!

Som ni ser täcker panellängerna fönstret, har knappt nåt fönster just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0