Helt slut

Nej hörrni, ni får bilden på min permanent imorgon. Jag är helt slut efter allt tvättande och förkylningen som är på gång, jag hoppas verkligen den går tillbaka tills imorgon, orkar inte annars och jag måste till skolan/salongen. Kan inte vara hemma. Därför ska jag nu lägga mig, borde gjort det tidigtare men det var ju premiär för Desperate Housewifes ikväll med och det kan jag inte missa men nu ska jag alltså lägga mig för natten. Imorgon ska jag uppdatera mer och roligare.

God natt på er raringar och håll tummarna för att förkylningen går bakåt inatt, eller i alla fall inet blir värre.

Puss!

Jag bjuder på en bild från i fredags när jag kom hem på natten efter krogen, då var jag trött kan jag säga. Såhär ser jag ut nu, men på grund av en förkylning istället för alkohol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0