Goldwell Brilliance- Radiant star

Nu var det evigheter sedan jag tipsade om någon produkt för håret. Som ni kanske vet så älskar jag märket Goldwell, det är det märket jag använder och färgar med, och då elumenserien framförall. Men i alla fall, nu såhär på hösten kan håret kännas ganska matt och trist, fast man har färgat det och nyss klippt det. Solen försvinner och det blir gråare och mörkare ute och alla vill ju ha glans i sitt hår, så man får mer liv i det! Framförallt jag vill ha det.
Därför tänkte jag nu tipsa er om Goldwells Brillianceserie och då denna produkt som heter Radiant star som man ska spraya på torrt hår, men det går även att spraya på fuktigt hår. Den här sprayen gör så att du får en ökad glans, en otrolig glans skulle jag vilja säga och den tynger inte ner håret vilket är underbart! Dessutom är det färgskydd i den så den skyddar ditt färgade hår. Dock är det inget värmeskydd i den men då man man köpa Flat Marvel som också är från Goldwell, och den är jättebra!

Så jag tänkte tipsa er därute om den här produkten om ni vill ha mer glans i erat hår. Den kostar 155 kr och finns hos frisören.



Kommentarer
Postat av: LITLE MISS LOUISE

gud va fin blogg och du och din supersöta bebis :P men gud vilken fin header det var, vet du hur man byter ut bilder i den? suger på sånt, haha jag menar gör du det i PS? har ju 4 st bilder men fattar inte hur man ändrar.. Tack på förhand och hälsa bebisen fårn lilla mig!

2008-09-19 @ 03:45:54
URL: http://littlemisslouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0