God morgon fredag

God morgon.
Idag gick jag faktiskt upp före kl 9, men det har nog att göra med att jag känner mig stressad. Jag har tusen grejer att fixa idag, imorgon åker vi ner till Stockholm och då måste ALLT som är kvar med så det är en hel del plus smågrejer som måste köpas. Men det ordnar sig, nu ska jag äta frukost och sen strykla gardiner samt diska- kul va?!

Något som är positivt är att det är SOL ute i dag, gud vad underbart! Det var inte igår jag träffade på solen. Sen fick jag en chock när jag tittade mig själv i spegeln, jag är inte alls van vid det mörka kan jag säga. Men riktigt roligt med förändring!

Nu sk jag äta frukost, vi hörs snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0