Full pott

Tänkte bara säga god natt. Jag är sååååå trött. Orkar inte göra någonting, synd när Linn och Maja är här i Stockholm också :( Men flytten tar på krafterna, att sätta upp allt, packa undan allt och så vidare. Ja ni förstår kanske.
Nu har vi precis ätit smörgåsar och druckit te med tända ljus, mys och gött :) Det börjar arta sig här i min lya, ni kommer att få se bilder inom kort och jag kan säga att duken jag sydde igår- det blev full pott när jag lade den på byrån- perfect :)

Sen är jag sååå glad över att ha Interner här! Nu kan jag blogga så ni får följa med i vad som händer i mitt liv, på måndag börjar jag frisörskolan!
Vi hörs imorgon, kommer bilder då också!

Sov så gott och dröm sött allihopa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0