Från 1 år till 20

God morgon! Det är väl inte många som måste kliva upp 7.50 på en lördag va? Jag gjorde det i dag i alla fall och har packat klart alltihopa nu, så himla skönt! Nu ska jag bara sminka mig och sen vänta till klockan slår 10.00 så vi kan köpa skorna jag måste ha på skolan och sen åka till mitt hem Stockholm! Nu är det sista gången jag sitter här hemma som vanligt, sen blir det bara korta stunder hem hit men det känns bra. Skönt att få komma bort från Hudiksvall, det enda jag kommer sakna är vår villa här och mamma och pappa samt mitt rum! Men min egna lya i Stockholm är inte fy skam den heller  Såklart kommer jag skana mina vänner här också, men ni får hälsa på mig och sen kommer väl ni också röra på er snart :)

Nej, sminkdags var det! Jag är extremt trött efter allt packande så smink behövs verkligen i dag, det menar jag. Vi hörs från Stockholm och Solna sen, jag har ju Internet nu :D

Ha det så bra så änge, ha en härlig lördag! Nu tittar solen fram här, bäst att den följer med oss till Stockholm.

Man växer upp snabbt. Här är jag 1 år :) Fotograferade de här bilden när jag var uppe i Tallsjö, de finns bilder på oss alla kusiner där i en hylla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0