Färglära, herklippningar, håruppsättningar m.m

Hej på er! Jag åkte ner på stan efter att jag hämtade ut paketet på Ic på råsundavägen- jag hittade :) Dock har jag inte öppnat paketet än...Jag åkte sen ner på stan som sagt, gick på Åhléns city och kikade på olika plattänger, och jag bestämde mig för Björn Axéns som man kan reglera värmen på- jag ska ha plattången som locktång, blir mycket finare lockar med en sådan. Borde inte köpa en, kostar så mycket, men jag behöver en och har pratat om det så länge. Den som jag köpte kostar 695 kr, ska berätta sen vad jag tycker om den.

Sen gick jag och köpte en mysig halsduk på Indiska, ska visa allt sen, eller imorgon. Efter allt gick jag in på Hemköp vid Åhléns och handlade lite mat, så ikväll blev det stuvade makaroner med korv. Kom hem efter sju någon gång, fick vänta på akallatåget i 15 minuter, det måste ha blivit nåt tok med tåget innan, inställt eller nåt för man behöver inte vänta mer än 7 minuter så det var irriterande för jag var sååååååååååå hungrig! Sedan  jag kommit hem och ätit har jag nu suttit och kikat i mina böcker. OM herrklippningar, långhårsuppsättningar, färgdesign, damklippningar och så vidare, massor med andra ord! Jag har även satt ihop mitt bälte med saxar och kammar, men det är för långt, skulle behöva göra ett tll hål men har inte håltagaren med mig, den är hemma i Hudiksvall. Men det ordnar sig. Nu ska jag dricka lite fanta med isbitar, eller coca cola kanske med isbitar, ska prova mig på colan igen.

Sen lägger jag upp bilder på salongen och så :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0